Pretpark.club pins!
We hebben het al een paar keer tussen neus en lippen geschreven, maar sinds 27 maart 2021, bijna twee jaar na de start van Pretpark.club, zijn we een officiële stichting met alles wat erbij komt kijken. We willen hier dolgraag bij stilstaan, maar zoals alles momenteel liggen ook onze plannen voor meet-ups in de ijskast tot nader order. Desondanks wilden we dit memorabele moment niet ongemerkt voorbij laten gaan en we hebben de gepaste manier gevonden: de Pretpark.club pin!
Speciaal ter gelegenheid van de oprichting van de stichting hebben we een unieke en exclusieve Pretpark.club pin uitgebracht in een eenmalige oplage!
[update: Er zijn helaas geen pins beschikbaar meer. Het bestelformulier is offline gehaald.]
De pin is uitgevoerd in goud emaille in een speciaal voor de pin ontworpen verpakking. Op de achterkant van de verpakking staan we stil bij de oprichting van de stichting. Hiermee bieden we een unieke pin aan voor iedereen!
Wat gaat de pin kosten?
Voor 7,50 euro inclusief verzendkosten* sturen we de pin naar je op!
* Prijs inclusief verzendkosten is voor Nederland. De meerprijs voor België is 0,60 euro, daarmee komt de prijs op 8,10 euro. Andere landen op verzoek beschikbaar, stuur dan een e-mail naar team@pretpark.club!
Hoe bestel ik de pin?
Via het bestelformulier onder deze reactie kun je de pin bestellen. Zodra je alle gegevens hebt ingevuld en verstuurd, pakken we de administratie op en sturen we een e-mail naar het opgegeven e-mailadres. In de mail zit een betaalinstructie en betaallink waardoor je supereenvoudig en snel de betaling kan regelen.
Hoe ontvang ik de pin?
Zodra we de betaling hebben ontvangen gaan we aan de slag om de pin gereed te maken voor verzending door hem in een stevige envelop naar je toe te sturen. PostNL zal er alles aan doen om de pin zo snel mogelijk bij je te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Maximaal acht weken nadat we de pin verstuurd hebben en zonder wederhoor, zullen wij de gegevens die niet langer noodzakelijk zijn weer verwijderen uit onze administratie.
Ik ben enthousiast, wat moet ik doen?
Niet langer wachten en de pin bestellen! De voorraad is beperkt en voor deze pin geldt het op=op principe.