Thijmen Nou zagen we al op twitter en Looopings voorbijkomen dat Walibi zat te kijken naar de mogelijkheid om een deel van de stoelen om te draaien. Hoe tof is dat? en vinden jullie dat net zo goed passen bij het thema als ik?
Steven Ziet er tof uit, vooral nieuwschierig hoe dat voelt met zo’n vrij abrupte first drop! Ik ben benieuwd wat ze hebben bedacht voor het in en uitstappen, het plateau voor de middelste stoelen heeft nu natuurlijk geen nut meer...
Convival Supertof! Het blijkt dus dat Mack, Walibi heeft gecontact met de vraag of ze dit bij hen mochten testen. Hoop dat alle tests een positief resultaat krijgen en dat we dit binnenkort kunnen ervaren.
Pure Lizzzard Ik zie dit nog steeds als een misopvatting, wanneer ik zelf op het park ben zie ik zelf vrij veel families. Wellicht zijn het dan geen families met zeer kleine kinderen, maar wel kinderen met de leeftijd van 9 t/m 14 die net groot genoeg zijn voor de grote achtbanen. Die zouden dit waarschijnlijk net zo tof vinden als wij dat zouden vinden, dus ik vind het helemaal geen domme keuze. Overigens blijft de optie om vooruit te gaan waarschijnlijk wel bestaan mocht dit doorgevoerd worden.
Ron Lost Gravity leek me niet echt een baan om dit op toe te passen, maar op de onride lijkt het allemaal nog wel mee te vallen. Toch mag het van mij bij een test voor de rest van het seizoen blijven.
Jules Ik vind 't wel een leuk idee en het past bij Walibi om zoiets te doen. Ik heb wel eens een B&M Batman achterstevoren gedaan en een layout die je goed kent ineens andersom zien is echt heel tof. De G-krachten voelen soms wat raar, maar het lijkt me best een hit als ze dit doen. Niet alle stoeltjes, maar gewoon een paar.
tuindwerg Het idee is leuk en past inderdaad wel heel goed bij dit thema, maar ik zou hem zelf liever vooruit blijven doen... Veel comfortabeler!