Arathonk Ik ben wel benieuwd hoe het nu zit met de serre,
Ik moet zeggen, dat was na het zien van de concepts ook mijn eerste gedachte dat er niet iets klopt met de lagen bij de Serre. Immers laat de concept van de achterzijde van het hotel (Sprookjesboszijde) aan de linkerkant gewoon een serre uitspringen en dat kan niet in combinatie met de muur die geschetst is aan de zijkant van de AquanurA vijver.
Sowieso zou ik het heel gek vinden als je juist aan die zijde met uitzicht op de show, gaat bezuinigen op een serre.
Edit: Zoals hierboven ook gemeld.
De interpretatie van Bernie in zijn aangepaste visuals vind ik wel een manier waarop de serre inderdaad uitgevoerd kan gaan worden.
Maar uiteindelijk lijkt er iets niet te kloppen aan de gelekte concepts, en wat dat betreft is het natuurlijk ook maar de vraag wat er gelekt is en uit welk stadium van het ontwerpproces.
Het is wachten tot er buiten meer geveldelen verschijnen of de Efteling toch wat zelf laat zien. Al snap ik ook dat enkel een handjevol liefhebbers daar op zit te wachten en het voor het park van weinig nieuwswaarde is om hier een heel bericht aan te wijden op dit moment van het bouwproces.