Nice! eindelijk tijd om de tekeningen eens goed te bekijken, ik vond het altijd al een tof plan dit, blijf een beetje twijfels hebben of t in t echt niet te groot wordt, maar toch vind ik het overwegend super tof.
Wat wel mooi is aan de tekeningen dat veel vragen beantwoord worden, oa het restaurant, de doorgang, de winkel etc, handige layout, winkel en restaurant toegangkelijk voor park gasten is gewoon super tof.,
Bijzonder dingetje wat ik niet zomaar had verwacht is dat ze de toiletgroep voor het dwarrelplein in de kelder plaatsen en je de trap naar beneden moet pakken hiervoor.
Daarnaast lijkt het een gender neutrale opstelling waarbij alleen de urinoirs afgescheiden zijn.
Je ziet dit overigens ook in de lobby terug, maar in het restaurant lijkt het wel weer een "klassiek" dames/heren opstelling
Waar ik ook een beetje mijn vraagtekens bij heb is de guestflow in het restaurant en dan vooral de toegankelijkheid naar de 2e verdieping, de hoofdingang van het restaurant lijkt in de Arcade te zitten terwijl de trappen naar boven helemaal rechts lijken te zitten in een trappenhuis
Straks als ik wat meer tijd heb eens verder erin duiken.