Eindelijk een officieel concept en meer info, wel goed om te zien hoe de bronnen hier op t forum het wel enorm bij het juiste eind hadden al die tijd!
Het ontwerp is toch wel redelijk in lijn met wat er uitgelekt is, en vind ik nog steeds erg mooi, de naam vind ik een beetje meh, die had wat origineler mogen zijn.
Eduard Op basis van de tekeningen die ik nu heb gezien vind ik dat juist weer niet: met name het Huis van de Vijf Zintuigen komt door het toch kolossale hotel in verdrukking.
Ik ben best fan van het project, maar vind op dit concept art idd het huis van de vijf zintuigen heel erg klein worden, maar ben erg benieuwd/bang hoe dit in het echt gaat uit pakken.
Pascal-Manu Ik denk dat we daar nog weinig over kunnen zeggen. Tenslotte heeft het geen zin om zoveel groen in te tekenen op een tekening als ze een hotel op de tekening willen laten zien.
"in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" maar de Efteling heeft niet echt een heel goede reputatie de laatste tijd op gebied van "boom besparend bouwen" er is bij de diverse projecten de laatste jaren elke keer vrij rigoureus met de kettingzaag rondgegaan....
MisterDream dat dat wordt voortgezet met een mooi inkom gebied om in de juiste sferen te komen. En laat ons eerlijk zijn, dat is/was niet het geval in de Efteling.
Helemaal mee eens (volgens mij had ik dat ook al eens eerder geschreven). Het dwarrelplein was niet echt iets om trots op te zijn toch.
Dan heb je het huis waardoor je binnen komt, en kom je op een lelijk pleintje met portocabin toiletten, portocabin structuur met een sierlijst als restaurant, een verlaten pleintje, een paar karren en een rare loop-flow dat pad over....