Jeroeen Zou het niet kunnen dat we hier een nieuw soort inkomstplein achtig iets komt, zodra je onder t hotel doorloopt.
Het dwarrelplein verliest een hoop ruimte.
Dit lijkt me een realistisch scenario, dat men een (groter) plein creëert na de onderdoorgang van het hotel waar bezoekers minder keuzes hebben waar ze heen kunnen lopen (daarom zal de Sprookjesbos ingang daar ook zijn verplaatst) zodat de flow wordt geoptimaliseerd. Al met al ontstaat er - mede dankzij het spoor dat er blijft lopen - best een gecompliceerde situatie natuurlijk op dat kleine stukje grond waar veel verkeersstromen samen gaan komen. Heb ook weinig moeite met het afbreken van de huidige promenade, al met al was en is dat natuurlijk altijd een veel te breed opgezette klinkersnelweg geweest. Ik vind het vooral jammer dat men links aan de kant van het sprookjesbos nog wat hapjes groen wegneemt op plekken waar het bos in mijn optiek al te ver open was naar de rest van het park.
gjee Die twee enorme kranen voor het onderhoud aan de Pagode moeten ook in het park kunnen komen.
Dit soort megakranen komen nooit in een geheel naar een bouwplaats, dus die zouden volgens mij prima via het dienstencentrum kunnen komen en dan oversteken bij de speelweide.