laurenstp Volgens mij heeft Looopings deze ontwerpen al langer in handen, en zijn ze niet pas nu "gelekt". Het is ook typisch om te zien dat er vlak achteraan "opeens" nog een tekening lekt, dat is natuurlijk de grootste onzin. Die tekeningen liggen al langer op het bureau van Looopings, en ik heb ooit ook al eens via-via-via begrepen dat looopings de officiële primeur wilde van de efteling, en zo niet: dan gingen de tekeningen naar buiten. Maar goed, dat zijn weer geruchten over geruchten.
Wat nu uiteindelijk de reden is dat ze op dit moment zijn "gelekt", geen idee. Maar ze zijn er.
Inhoudelijk is dit ontwerp exact wat in dit topic al sinds jaar en dag door iedereen wordt besproken: een simpel blok dat goed gedecoreerd is, een horecapunt/terras aan de Aquanura vijver, een poort over de ingang, een gasteningang aan de parkeerplaats, géén hotelgedeelte langs de vijverrand, en mijn persoonlijke favoriet: de aanpak van het onlogische Dwarrelplein. Ik ben er blij mee!
(enig puntje van kritiek: ik hoop niet dat die gouden krullen op de ramen stickers gaan worden, ook al is Robert Jaap Jansen even niet betrokken: platte elementen zonder doel kan ik maar moeilijk toejuichen)