Klopt, gefixt.
Progress jij beweert nogal stellig dat een hotel bij een eventueel Uitrijk ongewenst is. Ik vroeg alleen waarom niet en gaf DLP als voorbeeld van een situatie waarin dat wel kan werken.
Ik geef alleen maar redenen wat een overweging kan zijn waarom een hotel op die plek handiger is dan "in" het uitrijk.
een uitrijk waar vooral nog heel veel onzeker is hoe of wat dit er komt, dat maakt het ook lastig.
Als je nu behoefte hebt aan een hotel, maar het uitrijk pas over 5 tot 10 jaar stappen in wilt zetten is het een grote gok om dat daar dan zo in te zetten.
Daarnaast is het dwarrelplein toch ook gewoon lelijk....
Laten we nu niet doen alsof er echt iets heel moois verloren gaat.
Het heeft een matige uitstraling en alles wat erop gebouwd is straalt uit tijdelijk, goedkoop meuk, dus vanuit dat perspectief kan je ook wel concluderen dat de Efteling hier altijd al andere plannen mee heeft gehad.
Dus ik zie een mooi afgewerkt hotel met de voorzieningen zoals nu op t plein mooi ingebouwd wel zitten ja, ik denk dat dat erg mooi kan uit pakken.
Japio Je doet daarmee heel het Huis van de Vijf Zintuigen teniet
De hoofdmoot van de parking verplaatsen richting KLM zoals in de bestemmingsplannen geschetst word doet het zelfde natuurlijk (helemaal als je buitenom ooit via een andere kant komt aanrijden), evenals je naar de uitgang loopt door de gedraaide ligging, maar het huis een kwartslag draaien lijkt mij enigsinds onhaalbaar 😅