Anubite Wat ik verwacht dat van bosrijk en loonche land ook die ingang kunnen gebruiken.

Anubite ja dat klopt, maar daar heb je als reguliere gast dus niet zoveel aan helaas.

een maand later

Bernhard35 Ik heb geen hoge verwachtingen afgaande op de recente interieurs bij Bosrijk en het Efteling hotel. Maar goed, misschien verrassen ze ons wel. En interieurs kun je altijd makkelijker aanpassen. Het gebouw van buiten vind ik eigenlijk belangrijker, dat moet gewoon in één keer goed zijn.

Als het interieur eruit ziet als een NDSM werf locatie dan ben ik niet verrast, gelukkig kan het dan over 10 jaar vernieuwd worden.

Bernhard35 Ik heb geen hoge verwachtingen afgaande op de recente interieurs bij Bosrijk en het Efteling Hotel. Maar goed, misschien verrassen ze ons wel. En interieurs kun je altijd makkelijker aanpassen. Het gebouw van buiten vind ik eigenlijk belangrijker, dat moet gewoon in één keer goed zijn.

Als het interieur eruit ziet als een NDSM werf locatie of een Zweedse kleurloze eeterij dan kan het over 10 jaar Eftelings gemaakt worden. Daarentegen klinkt dit gerucht dan weer heel erg Victoriaans, dus een beetje hoop is er nog bij mij. 🙂
    https://jeroentwee.nl/het-interieur-van-efteling-grand-hotel/

7 dagen later

Uit het gemeenteblad:

Toestemming voor het optimaliseren van het ontwerp tijdens de bouw van een hotel aan Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, Europalaan 1A1, 5171 KW Kaatsheuvel

Verleende omgevingsvergunning reguliere procedure:

• Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, Europalaan 1A1, 5171 KW Kaatsheuvel, het optimaliseren van het ontwerp tijdens de bouw van een hotel (0809Z2402017 verzonden 26-09-2024)
    16 dagen later

Vacature

Ik zag net voor de eerste keer een vacature voorbij komen, maar het stelt mij een beetje teleur. Bij een grand hotel ga ik er wel een beetje vanuit dat er een bepaalde hoge klasse restaurant komt, maar dat is niet wat ik uit de vacature kan halen. Het komt bij meer over dat ze een chef-kok zoeken met ervaring in massa stampen in plaats van verfijning.

25 dagen later

Ik ben heel benieuwd hoe het plein voor efteling grand hotel er komt uit te zien.we hebben natuurlijk wel een ontwerp maar misschien is dat al lang aangepast/bezuinigd.Ik hoop wep echt dat er veel veel bomen in de omgeving planten en dat toch net als vroeger het plein word gescheiden van het theater maar ook dat het plein geschijden word van de vlonders van aquanura(niet voor het hotel want anders kunnen hun niets zien)vroeger had je dat je tussen het dwarrel plein en de vlonders van aquanura gescheiden waren met bomen ik vond dat wel wat hebben.Hoe denken jullie dat her eruit komt te zien?

1 bericht is samengevoegd vanaf Eiland van de 5 zintuigen efteling.|1 berichten zijn samengevoegd vanaf Eiland van de 5 zintuigen efteling.

-_Draconicon_- ik heb je bericht even samengevoegd in het bestaande topic over de bouw van het Hotel, omdat het om het zelfde project gaat kan die disccusie hier prima.
        Daarnaast kan je mogelijk je post een beetje verbeteren, de zinsopbouw maakt het nogal lastig te begrijpen

8 dagen later

Ligt het aan mij of mist op deze concept art toch die serre?

Alleen de serre op de 1e verdieping ontbreekt. Begane grond kun je hem nog wel zien staan.

een maand later

Eftelabbo Ik vraag me nog steeds af waarom dat men steeds gedacht heeft dat die overkapping niet zou komen. Ik blijf het logisch vinden dat deze er nog steeds niet zit omdat valgevaar van materialen niet is geweken. Niets wees er op dat ie niet zou komen.