Tof om weer eens een nieuwtje te hebben!!
John Maar zit het restaurant in het hotel op de begane grond, of op de eerste verdieping?
Op beide verdiepingen.
Ik vermoed op de bovenste verdieping een luxer restaurant met óp de serre een terras met mooi uitzicht.
Het onderste restaurant minder luxe (allicht buffet?) met een groter terras maar met minder uitzicht.
Hier lijkt ook vanaf de technische tekeningen géén hoogteverschil te zijn t.o.v. de vlonder ervoor waar bezoekers zouden kunnen gaan staan. Enkel met Crowd-control kan je dat op losse door dit pad leeg te laten. Ben benieuwd hoe dit uitgewerkt wordt.
Verder tof dat er een station getekend is. Óf ie er komt is natuurlijk afwachten, de inrichting aan die zijde moet dan wel compleet op de schop, het pad vanaf de promenade, langs achterzijde Fabula richting M&M plein wat er nu loopt (parallel aan het spoor) lijkt me dan compleet te verdwijnen. Je kiest dan al na HvdVZ om langs het theater richting Fata Morgana het park te betreden óf via de Promenade lijkt mij.
De ring rondom AquanurA is op de concept niet meer gesloten met een gemis van de vlonder aan Fabula zijde. Lijkt me eerlijk gezegd niet de waarheid te worden.
Enfin. De combi van Hotel en HvdVZ blijft spannend, vanuit deze concept blijft het hotel toch wel een flink gebouw en lijkt ie weer wat dicht op het hotel te staan. Dat is toch iets wat we pas kunnen gaan oordelen als het grotendeels af is lijkt mij.
Daarnaast meld het artikel weer een zwembad maar is die in de fundatie nog niet terug te vinden, hier moeten we snel meer uitsluitsel over gaan krijgen buiten als de funderingspalen geboord zijn.