Eftelflags Interessant! Was de concept die je gezien hebt alleen van het hotel, of was het ook ingetekend in de omgeving zodat de relatie met bv. het Hvd5Z zichtbaar was?
En weet je misschien nog hoeveel verdiepingen het gebouw had op de concept? Ik vraag me echt af hoe sterk het ‘muur’ gevoel gaat zijn dat je vanaf Dwarrelplein, promenade en vanuit het Sprookjesbos gaat ervaren.
Ik vind de plek nog steeds verre van ideaal voor een massaal gebouw; nu het toch zo ver lijkt te gaan komen kunnen we alleen maar hopen dat het meevalt :-)
Een andere vraag: als dit doorgaat zal de huidige parkingang een paar jaar een bouwplaats zijn. Wat zijn dan de alternatieven om het park in te komen? Het paadje rechts langs de Vonderplas en dan langs Fata Morgana lijkt me nogal smal. Men zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om gedurende de bouw geen Aquanura op te voeren en een brede brug over de Vonderplas te bouwen.
Een alternatief zou misschien zijn om mensen vanaf de parkeerplaats rechts van Droomvlucht het park binnen te laten gaan.