Wat zijn jullie toch schatten door zo snel en uitgebreid te reageren. Weer meer stof tot nadenken π
We zullen ook zeker kijken wanneer de parken gesloten zijn.
Volgend jaar heb ik wel vanaf 19 juni een week voetbaltoernooi. Daar wil ik dus niet met een jetlag aanwezig zijn.
Upwego we zijn nog aan het kijken hoeveel tijd we precies uit gaan trekken. Komt allemaal goed!
We zijn nu in de fase dat we aan het kijken zijn wat we precies willen en wat ook haalbaar dus is in een bepaalde tijd.
SpaceAce: ik heb er nu al heel veel plezier in met het voorbereiden en mijn man ook.
Nee die van San Francisco stonden niet op de planning maar ik noteer ze zodat we er naar kunnen kijken.
Busch Gardens zijn wij in tampa geweest en dat vonden we geweldig. Noteer ik ook om naar te kijken π
Ik heb al wel ontdekt dat Trenton (six flags great adventure) niet te doen is met het openbaar vervoer.
Dat wordt dan vanaf Washington direct naar New York. Ook leuk π
Het is trouwens geen probleem om delen met de bus te gaan doen, zolang je maar niet 's nachts aan boord bent want dan slapen we niet.
Je hebt helemaal gelijk Tuit er zijn grenzen. Een tussenstop is wel wenselijk want 2,5 dag is wel erg veel!
Fixma dat is ook een goed idee, nooit aan gedacht!
Wow ik word alleen maar enthousiaster van jullie.
En een goede voorbereiding is het halve werk, vooral voor ons met onze autisme spectrum stoornis.
Maar die weerhoudt ons er niet van om deze mooie trip te gaan maken. Zo waren we toen we in Orlando waren ook helemaal blij π