Remco82 Gisteren was er de voor dat de soft opening dagen gaan beginnen een avondje voor de media, en daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Deze achtbaan stond al een tijdje te pronken in Plopsaland maar werd een beetje aan de kant geschoven door Kondaa, en ook ik zelf had er niet veel verwachtingen van. Maar na de eerste rit beng in omver geblazen, wat Plopsa hier samen met Mack heeft neer gezet is wat de nummer 1 achtbaan van Belgie kan zijn. Het ziet er misschien uit een achtbaan met een festival thema tussen de kabouter Plop huisjes, maar zodra je het gebied binnenkomt wat nog uitgebreid gaat worden met een ingang ben je meteen in een ander deel van het park. Alles is goed en mooi aangepakt en er is genoeg te zien terwijl de trein over en langs je heen raast, de wachtrij ziet er ook goed uit en daar worden de Tommorowland themas ook goed uitgebeeld. Het station is er ook een die er mooi en lekker ruim uitziet. De rit zelf is ook geweldig, doordat je al begint met draaien voor de lancering zal je eigenlijk nooit de zelfde rit hebben. De rit is lekker intenst en trek ook de nodige G krachten, onder is boven en links is rechts je weet niet meer waar je moet kijken. En om heel eerlijk te zijn had ik er na 5 rondjes wel genoeg van en voordat mijn Taco`s omhoog kwamen had ik besloten om het daarbij te laten. Maar Plopsaland heeft hier zeker een topbaan neergezet! Kort verhaaltje....nu de foto`s En dan nog een onride En een wandeling door de wachtrij
Jules Dank voor deze berg foto's. Het ziet er allemaal heel aardig uit en ik vermoed dat er nog wel een berg mooie details bij gaan komen. Het lijkt me een te gekke coaster en echt waanzinnig dat ie in de Benelux staat.
celebrate1st Gave foto's. Vind het station mooi gemaakt. En een leuk begin van de coaster. Leuk pleintje eronder voor vallende objecten. Over het type ben ik misschien wat terughoudend, mijn favoriete achtbaan zal het niet worden, maar zal toch een poging wagen mocht ik er ooit komen.