BlueSpirit Wel bijzonder dat ze BTM maar als kleine voetnoot benoemen, terwijl dat toch een van de meest gevraagde datums is die fans willen weten als je de socials moet geloven. Hopelijk dus inderdaad begin Mei. Kunnen we 'm meepakken als wij er zijn 😃
Hjalmar BlueSpirit Gezien de refubishment van Buzz een beste overhaul is geweest, is het opzich logisch dat ze bezoekers eerst daar op willen laten focussen. Voordat ze Big Thunder Mountain gaan aankondigen.
BlueSpirit Hjalmar Fair, maar BTM is toch ook flink onder handen genomen? Volledige nieuwe track en ik dacht nieuwe effecten op meerdere plekken tijdens de rit. Lijkt me stug dat ze dat enkel willen promoten net na de opening van Buzz... Dan klinkt de redenatie van @Ron inderdaad logischer, al zullen ze er niet aan ontkomen met die bouwput die ze gecreëerd hebben.
Ron Ze hebben honderden meters schutting gezet. De hele wachtrij van Haunted Mansion is ook nog eens afgezet. Daardoor lijkt het alsof ze de bouwplaats heel bewust uit het zicht willen houden vanuit het park. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat dan met BTM willen gaan doen.
Ron Ik denk dat @Hjalmar hier wel gelijk heeft. Ik was vooral benieuwd of, en hoeveel, moeite ze nog gaan doen om het zicht vanuit BTM richting de bouwput te onttrekken. Juist omdat ze daar in de rest van het park zo hun best voor hebben gedaan. Haast op het overdreven af.
Hjalmar 3 Mei, dan kunnen we weer genieten van Big Thunder Mountain. Voor de kleine rijders onder ons, de minimale lengte is nu verlaagd naar 93 cm, waar in Parijs je 102 cm moet zijn. Bron