OlympiaLooping dit heeft niks met sarcasme te maken. In de belevingswereld die Efteling wilt creëren zou dit naar mijn bescheiden mening ook wel passen. Kijk naar een Bumba-themagebied wat eraan zit te komen in Plopsaland. Zo'n interpretatie, maar dan op basis van Jokie en Jet zou ik geen gek idee vinden. Zeker niet als het ook nog eens naar binnengehaald wordt en gethematiseerd wordt als Carnaval Festival.
Je krijgt hiermee direct meer plek om de wereld van Sinbad door te voeren én je krijgt geen clashes van stijlen op dit toch al zo gekke plein. Ik zie het wel zitten persoonlijk. Op het plein (van Sinbad) zou je kunnen kiezen om meer groen aan te leggen of zélfs nog een kleine infill.
En om op Mike te reageren ik denk dat we van kleuterhof ook niets hoeven te verwachten. Zeker geen opknapbeurt of re-thematisering. Ik denk eerder een sloop en een 'nette' ingang vol groen, zodat je ls hotelbezoeker een waardige ingang hebt, want zeg nou eerlijk.. Door dat kleuterhofje binnenkomen neemt toch alle vorm van beleving helemaal weg, niet?