QDude24 Ik verwacht een fase 2 waarbij Panorama en het terras worden meegetrokken in het thema. Hopelijk betekent dit ook dat de keuken van het restaurant volledig op de schop gaat en we op het dakterras een (semi) permanente gelegenheid krijgen om te loungen/cocktail bar achtige setting. En het terras beneden dan wat meer op deze manier, met lekker veel groen en schaduw
En hopelijk nemen ze dan ook Kleuterhof mee, zodat die ook een thematische aansluiting vindt in het verhaal van Sindbad. En daarmee zou de weg direct vrijkomen voor een goede toegang tot het volgende nieuwe thematische deel, circus Balance. 😉
Voor een fase 3 verwacht ik dat Carnaval Festival qua ingang en aankleding verplaatst zal gaan worden naar de zij- of achterkant.
Ik zou zelf ervoor kiezen om een groter deel indoor te maken. Daarmee zou je eventueel extra horeca kunnen toevoegen of in de toekomst nog een tweede ride (Talk to Joki) of theater kunnen wegzetten (Een Joki en Jet show) zodra de parkeerplaatsen/gebouwen niet meer nodig zijn op het dienstenterrein. Daarmee voorkom je ook dat je relatief veel herrie aan de parkgrenzen opzoekt plus je bouwt iets dat winterhard is. Met het oog op jaarrond exploitatie alleen maar goed natuurlijk. De entree zou dan net voor het themagebied van Sindbad komen, waar je als bezoeker dan eigenlijk twee kanten op kan lopen. Met een extra uitgang direct het Sindbad gebied in.