Gert-Jan Arathonk Niet alleen volgens Kleine Boodschap. Deze stalling staat gewoon ingetekend op de plattegrond uit het eerste persbericht.
Pascal-Manu ToTheMoon Dat niet alleen. Waarom zouden ze de huisjes zo hoog op stalen palen plaatsen. Dus idd. Met het argument dat jij hebt en die stalen palen dan van mij 😆, moet haast wel.
Maik Het zou me niets verbazen als het vergelijkbaar wordt met de waterspeelplaats in Europapark. Dus vooral waterelementen en wat poeljes of een heel klein laagje water:
Pascal-Manu Maik Maar hoe zijn dan de hoogteverschillen te verklaren bij Archipel en waarom staan de hutjes op stalen/metalen palen?
Arathonk Ah er kan dus toch water op dat materiaal staan? Daar was wat onduidelijkheid over, omdat je normaal geen water op een rubbervloer zet.
Maik Pascal-Manu Er zal ook wel wat water rondom die huisjes komen. Maar ik verwacht geen half zwembad daar. Aan de andere kant: zelfs bij die speelplaats in EP hebben we onze dochter in een zwempak gehesen. 😀
Michael MrRC iedereen weet dat dit de tekening van de Efteling is. De volgende keer mag je gewoon de rapporteer knop gebruiken als dit soort off-topic zaken wilt melden. Bedankt!
Pascal-Manu Na de blauwe toplaag, nu ook een zandkleurige toplaag te zien. Wel of geen echt water... Wat ziet dit er al machtig mooi uit! [
Michael Ik blijf dit gebied tijdens de bouw echt lastig oordelen vinden. Ik denk dat je pas in het voorjaar/begin van de zomer echt een goede mening kan vormen als al het groen aanwezig is en zich begint te settelen.
Pascal-Manu Eftelwesley heeft inmiddels een filmpje geplaatst met een mooie update. Misschien een stuk overzichtelijker en wat makkelijker te beoordelen door ons allemaal. Ik vind het prachtig! [
Jules Leuk, maar volgens mij is Panorama beschermd en dit lijkt me wel een erg rigoureuze verbouwing.
Mathijsdehaas-2002 Jules Is het gebouw van Panorama echt een monumentaal pand? Ik zie daar niks over op Eftepedia staan dus dat lijkt me niet. Zijn er mensen die hier meer van weten?