jeroen_twee We hadden een grappige storing bij Carnaval Festival. Alle muziek ging door elkaar op maximaal volume, en de verlichting ging kort uit.
jeroen_twee Sinds het vorige onderhoud 'danst' de verlichting in de wachtrij van Carnaval Festival mee met de muziek. In de winter is het er donker en rustig, dus eindelijk de tijd kunnen nemen om dit fatsoenlijk te kunnen filmen.
Tim Dat klapperende geluid van mensen die de trap opgaan, dat daar na al die jaren nog niets aan gedaan is.
Trollenbol Tim Iemand zei ooit grappend dat ze hier dezelfde trap hebben gebruikt als die van het Lachhuys in het Lavenlaar, maar het zou me niets verbazen als het echt waar is.
Jules Ik vind 't best een charmant effectje, maar volgens mij wel hartstikke irritant als je er een tijdje staat aan te schuiven hoor.
Tonnie Jules maar de tijd dat je in de rij staat hoor je die geluiden niet echt. Het geluid van de wachtende mensen overstemd dat prima. Alleen als je zelf de trap op gaat hoor je het goed, maar daar sta je nooit lang.