Het hoofdgebouw van de Beekse Bergen in Hilvarenbeek staat in brand. Het houten gebouw lijkt compleet aan de vlammen ten prooi te vallen. Het aangrenzende zwembad met chloor zorgt volgens de brandweer volgens een gevaarlijke situatie.

Zijn nu live beelden om Omroep Brabant, gebouw is compleet verwoest. Ontzettend erg voor Beekse Bergen.

Het gaat hier trouwens om het hoofdgebouw van Vakantiepark Beekse Bergen. Het maakt het niet minder erg wat er gebeurt. Maar dit bevind zich dus niet in de dierentuin zelf zoals sommige artikelen doen voorkomen..

Erg zonde deze brand, helemaal zo vlak voor het hoogseizoen je camping hoofdgebouw verliezen is niet prettig.

Heftig en balen zo vlak voordat alles weer normaal wordt..

Volgens het live verslag van Omroep Brabant brand het nu ook in de supermarkt en het zwembad, gebouw wordt als verloren beschouwd en de brandweer laat het gecontroleerd uitbranden.

Zo erg nieuws. Dit gun je niemand, zeker vlak voor het hoogseizoen ja. Misschien dit jaar maar eens een paar keer het volle pond betalen om zo toch een bijdrage te kunnen leveren voor een nieuw gebouw.

Dit is wel het toppunt van pech.
Kan je eindelijk weer open gebeurt er dit 🙁..

Dit gun je niemand en het is wel heel erg. Maar ook logistiek vraag ik me af hoe ze het allemaal gaan regelen. Want elke vakantiepark gast ging naar dit hoofdgebouw, en die zullen nu allemaal naar het Safari Resort met de tunnel moeten maar daar is de capaciteit er eigenlijk ook niet voor.

Heel erg voor de Beekse Bergen! Echt ook nare beelden. Ik wens hen heel veel sterkte toe en ik hoop dat ze er weer bovenop komen.

5 maanden later
3 maanden later