Wanneer wordt die directrice eens van de troon gestoten daar? is ze helemaal betoeterd geworden?
ook 2022 wordt weer een jaar om walibi volledig links te laten liggen.
Het systeem is een leuke AANVULLING. maar geen goede VERVANGER. De keren dat ik walibi heb bezocht (ja, ook met halloween) heb ik hooguit 1 uurtje hoeven wachten voor de goliath, of robin hood destijds. En dan had je voordat de frightnights begonnen alle achtbanen wel gehad ongeveer.
Met dit systeem is dat gewoonweg niet mogelijk, tenzij je op een rustige dag gaat. En degene die zo pro-dit-systeem zijn. Jullie gaan vast op dagen dat het sowieso een stuk rustiger is. 🙂 Leuk voor masha dat ze de inkomsten ziet stijgen. Want ja, als ik zo een park zou moeten bezoeken, zou ik dat ook zo gaan doen omdat er niks anders mogelijk is. Maar ik kan haar wel verzekeren dat ik en mijn gezelschap de komende 5 jaar niet meer komen. Terwijl dat anders misschien wel het geval was geweest. Ik vraag me af hoeveel % van de bezoekers die afgelopen 2 jaar zijn geweest dit systeem nou echt zo geweldig vonden. Ik heb bijzonder weinig positieve ervaringen gehoord. (lees, 0)
Dat walibi er meer aan verdient is mooi meegenomen, maar vergeet ook niet dat heel veel mensen thuis zijn gebleven ipv op verre vakanties. De efteling is altijd al druk, dus wijkt half amsterdam/randstad eens uit naar walibi. en die zijn daar wss nu ook wel weer klaar mee. Het verbaasd me niet als walibi meer bezoekers heeft gehad dan het voorheen heeft gehad, dat genereert dus ook meer omzet. Maar die koe die ze daar leeg proberen te melken is ver leeg. het roer moet flink om in de polder. je kunt ook meer omzet en bezoekers genereren door simpelere en betere keuzes te maken. Laten we eens beginnen met een fatsoenlijke doelgroep kiezen, je strategie blijven volgen en daarop investeren.
Want walibi zwabbert nog meer dan het corona beleid van nederland.
Jammer, gemiste kans want het aanbod in walibi is wel waar ik de doelgroep voor ben. Gelukkig hebben we in wavre nog een zusterpark die het wel goed aan weet te pakken.