Beijing laat het er niet bij zitten, COVID-19 of niet ze zijn weer volop verder gegaan met bouwen en we hebben de foto's om het te bewijzen.
De toekomstige entree en locatie van de beroemde draaiende wereldbol.
Rotswerk wordt weer aangebracht in het park, dit lijkt mij de locatie van de Pteradactyl attractie van Jurassic World. Maar ik kan het verkeerd hebben.
Andere interessante feit is dat het concept art, van dit park veranderd is maar niet de juiste thema aangeeft. Als je het entree volgt zie je met de klok mee; The Hulk, Fast and Furious, Hogsmeade, Diagon Ally, The Mummy, Hogwarts Castle, Jurassic World en Madagascar.
Maar we weten nu dat de nieuwe lanceerachtbaan van B&M een Transformers sausje heeft gekregen. Laten we hopen dat Fast and Furious verdwijnt want dat is echt een suffe attractie. Plus, ik vraag mij af hoe goed de ligging is van beide Harry Potter delen, want het is natuurlijk een beetje vaag dat je links en rechts kunt kijken en dan beide delen ziet liggen. Het mist wat mij betreft de charme een beetje van het nemen van de trein en in een nieuwe magische wereld te zijn gestapt. Maar goed, dat ben ik.