Hjalmar Het zware werk lijkt nu toch te gaan beginnen op het hotel. De stijgers komen nu te voorschijn om het gebouw in te gaan pakken.
Hjalmar Het tempo gaat langzaam steeds hoger liggen bij de ombouw, Overal worden stukken hout weggehaald en steigers geplaatst bij het Disneyland Hotel.
Hjalmar Volgens DLP Report zien we hier de nieuwe kleuren voor Disneyland hotel. Ik vraag mij alleen af of het hotel zo licht was toen het open ging in 1992, het lijk mij nogal roze op een of andere manier.
Pascal-Manu Hjalmar Zo te zien was de kleur bij de opening in 1992 inderdaad de kleur die ze nu weer opnieuw aanbrengen. (bron: shutterstock.com)
Niek Pascal-Manu Ik heb je afbeelding even aangepast naar het origineel op shutterstock. Je kunt op het forum prima de link naar het origineel plaatsen, in plaats van te downloaden en bij ons te uploaden. Dat is wat netter.
Niek Tja, ik vind het persoonlijk prachtig, lekker fris en licht! Al heb ik het idee dat het lichtroze wel een ándere kleur is dan het roze van de opening: (bron: discoverthemagic.nl )
DaltonTerror Als ze voor het heel licht roze gaan hoop ik wel dat er nog wat details in komen. Nu is alles in één kleur terwijl bij het oude schema er toch wat meer diepte in zat.
Hook Aiii. Dit lijkt me niet definitief, maar het is net een Barbie poppenhuis nu. Juist dat zalmroze gaf statuur en warmte.
Hjalmar Toch wel knap dat alles zo publiekelijk doen en niet zoals het kasteel compleet inpakken. Stiekem eigenlijk wel verbaasd hierover, aan de andere kant, nu blijf je wel het gebouw zien en dat is ook wel weer tof.
Jules Leuke concepten. Hebben ze uiteindelijk veel houtwerk aan de buitenkant en 't dak vervangen? Normaal gesproken is 30-35 jaar wel echt een omslagpunt voor dit soort bouw.
Hjalmar Jules Alle daken zijn vervangen, alle buitenmuren zijn vervangen, alle elektra en utilities zijn vervangen. Het hele gebouw is volledig stukje bij beetje gestript en opnieuw aangelegd.
keey87 Ik merk het. Website zit vast met wachttijden tot over een uur en het hotel zelf is niet te bespeuren in de lijst. Ik ga het later nog wel eens proberen 🤣