Niek Dat volle donkergroen is echt prachtig, wat een toffe baan is dit geworden! Fingers crossed dat we hier volgend jaar misschien een bezoekje aan brengen!
Remco82 The_Real_Infernape Ik zie het wel, vertrek op de vrijdag dus dat komt wel goed. Hoop verklaren mij voor gek maar goed ik ben ook naar Energylandia gereden voor de opening van Abyssus.
Tvlfan The_Real_Infernape woon in het zuiden van Nederland en heb even gekeken, is bijna 11 uur rijden (volgens maps). In combi met wat andere dingen is dit zeker wel een leuk tripje i guess.
The_Bullgod Eftelflags Als je NU al wilt zien, hoe het uitzicht zal zijn vanaf dat wandelpad, moet je op deze link klikken voor een schitterende 360graden foto: https://www.facebook.com/faarupsommerland/posts/10159241452855376 EDIT: De baan ligt er prachtig mooi bij, maar er mogen van mij wel meer planten, struiken en bomen bij komen direct rond de baan.
StefanV Ziet eruit alsof er goed snelheid in de baan zit... beter dan de eerder vrijgegeven POV beelden
Marvin Volgens mij zit hem dat voor een deel ook in de video bewerking. Ik ben benieuwd hoe de snelheid eruit ziet op POV's en shots van langs de baan van de liefhebbers.
The_Bullgod Aanstaande zaterdag zal Fønix officieel openen. Wie daar niet op kan wachten, kan nog even genieten van enkele prachtige plaatjes van deze baan. Bron: Fårup Sommerland
celebrate1st Wel lekker zo in de wachtrij met de treinen die voorbij razen. Lijkt mij ook een toffe baan. Maar heb wel geduld, Scandinavië staat voor ooit een keer op de planning.
Hjalmar Als er een vorm van kritiek gegeven zou moeten worden dan zou ik dat op de metaal hekken hebben. Dat kleine stapje extra zou het dan helemaal afmaken. Maar dit ziet er prima uit!
Remco82 Wat een geweldige baan, en als toetje nog een backstage tour gehad! Meer fotos later want het is bedtijd en teveel Deense Gin Tonics gedronken! ack
Eftelflags Heerlijke baan. Nog geen Lech coaster, baan is nog wat tam. Maar komt wel goed als dat ding wat meer is ingereden. Hele mooie en soepele coaster dit. Top werk. Baan moet nog 6 seconden sneller worden.
NielsC Eftelflags ik vraag me af of de baan ooit “lech coaster niveau” zal halen aan gezien meerdere ingenieurs bij vekoma hebben toegegeven dat lech coaster sneller rijdt en intenser is dan berekend. Nu heeft fårup wel lech coaster gereden en z’n beetje gezegd dat ze z’n baan willen maar, toch vraag ik het me af… hopelijk focused deze baan op nog meer en sterkere airtime dan Lech coaster. Thanks iig voor de korte review! 👍🏻