Wij hebben in 2017 voor 7000 euro, 3 weken in Disneyworld gezeten, dit was eigenlijk met een groot geluk! De pond donderde op een dag door de Brexit in elkaar en zakte van 1,40 naar 0,80 cent en op die dag betaalde ik dus mijn vakantie.
Wij hadden toen 21 dagen op het Animal kingdom lodge resort en dat kan ik iedereen aanraden, ondanks dat we last hadden van orkaan Irma.
21 dagen Disney is lang! En het Disney dining plan echt een must! Daarom zal ik ook zeggen als het erbij zit neem het!
Wij hebben Plaza Gardens, Tepan Edo, Yak and Yeti, Be Our Guest, Liberty Tree Tavern, Ohana, Via Napoli, 50 Prime time café, Sanaa, Boma en nog veel meer gehad... En als je dat allemaal zelf moet betalen plus het hotel, de lunch en het ontbijt ben je natuurlijk meer kwijt.
Ik kan iedereen de unofficial Guide gidsen aanraden en de Disney food guides.
Buiten dat zal ik 2 dagen Universal aanraden, 1 dag misschien naar Volcano Bay en natuurlijk een dag naar sea-world en een dag Busch Gardens.
Met de 100 euro gift card hebben we de fooien betaald en met de gratis memory maker natuurlijk ons fotoalbum.
Neem voor die periode een auto en voor de rest niet, Disney world heeft echt een top systeem aan gratis vervoer en als je even de tijd neemt dan kan je overal heen.
21 dagen is wel het randje, je kan heel veel rand activiteiten gaan ondernemen in Disney maar als je geen enorme fan bent kan ik je dat afraden, het is echt dat je dan dagen hebt dat je aan het zwembad zit of dat je lekker struint door Disney world zelf.
Zo hebben we een nacht aan het Polynesian resort gezeten, hebben we 3 a 4 keer gezwommen, zijn we met de bus dwars door het resort gaan pendelen en moesten we nog 2 dagen ons verplicht vermaken op ons resort vanwege Irma.
Dat is wel een grote waarschuwing die je mee krijgt, als je in September gaat is dat het risico wat je neemt, daarin tegen kan het wel ENORM rustig zijn en dat is een pré.
Wij vlogen met Lufthansa en dat was gewoon zeer prettig, wij kwamen dan om 17:00 aan in Orlando en de volgende dag zaten we al in Animal Kingdom park.