The_Real_Infernape Zou dit de attractie zijn waar ze ruimte voor aan het maken waren 2 jaar geleden?
Kort antwoord: Nee 😛 Maar zo’n attractie kan inmiddels natuurlijk best in aanbouw zijn.
De attractie waar 2 jaar geleden aan gebouwd werd is ongeveer een maandje geleden geopend. Dat is de Crazy Professor, een dark tower ride. Zie bijv het nieuwsbericht op DRdb.
Neemt niet weg dat het best zou kunnen dat Conny-Land alweer bezig is met de bouw van de volgende attractie. Ze hebben de afgelopen jaren de dolfijnenlagune uit het park verwijderd en op een klein deel ervan is Crazy Professor gebouwd. Dus er is nog flink wat ruimte over voor iets nieuws.
De kans dat dat zo’n dubbele Rollerball wordt lijkt me best groot. Conny-Land heeft een deal met RES dat ze samen om de paar jaar een ‘innovatieve nieuwe attractie’ zullen bouwen. Crazy Professor was de eerste in die reeks, een Rollerball kan goed de tweede attractie zijn. Mooie deal wel: levert Conny-Land unieke attracties op en RES kan zijn prototypes ergens bouwen.
Ik zou zelf iig graag de dubbele Rollerball zien: dat vult het huidige gat in het aanbod van Conny-Land. Daarbij vind ik de huidige Rollerballs erg lelijk omdat ze zo’n duidelijke ‘achterkant’ hebben, en dat probleem wordt met de verdubbeling in één klap opgelost.