Joell Dat is juist het probleem die zijn er juist om mensen te lokken.
Ja uhm kan iemand even Phantasialand bellen of mailen om te zeggen dat het averechts werkt? Thank you
Even serieus, de eerste keer toen ik hier in ging was samen met mijn broertje, toen was mijn broertje echt aan het huilen door die scare actors. Stuur ze maar door naar Movie Park voor hun halloween event, tschüss.
Joell waarom staat er dan wel een rij voor ToT en niet voor Mystery Castle. Denk niet alleen omdat het en heftige attractie is. Maar ook een die men snel vergeet om te doen omdat er veel interessantere attracties in het park staan.
Dit is ook geen eerlijke vergelijking. Meestal is een droptoren een aanvulling op het attractie aanbod, iets extra’s naast de achtbanen en de darkrides. Tower of Terror is dat niet, dat is juist een van de weinige redenen om tegenwoordig in het Studios park te komen, dé e-ticket attractie van dat park. Daarnaast, vind jij ToT een heftige droptoren? Slappe hap in vergelijking met MC.
MC vervuld die rol van aanvulling prima zoals nu.
ToT is overigens de enige dropattractie waar ik ooit langer dan een kwartier voor gewacht heb. Droptorens zijn gewoon niet zó populair als je Intamin multilaunch of Vekoma Flying coaster. En dat hoeven ze ook niet te zijn.