Ah, ik heb een discussie aangezwengeld in het andere topic merk ik.
Om dan maar gelijk even mijn ervaring te delen over MC. Heb het park inmiddels meerdere malen bezocht met mensen die er eigenlijk nooit komen. Bij aankomst hoor je vrijwel altijd de opmerking ''wauw'' bij het zien van black mamba, en ''wat is dat voor toren?'' als ze MC zien.
Echter bij het betreden van het park wordt ie altijd weer vergeten. 't is dat ik ze er achteraf op attendeer dat ie alsnog gedaan wordt, zeker als de rij voor taron enorm lang is. Maar hij zit in een uithoekje waar je alleen maar in de ochtend of aan 't einde van de dag komt.
Daarnaast doordat men niet weet wat er zich precies in af speelt laat m'n gezelschap MC ook vaak links liggen. Het ziet er spannend uit, maar na hollywood tour en geister rikscha hebben ze vaak zoiets van; laat maar zitten.
Wat je zou kunnen doen om hem aantrekkelijker te maken? geen idee, ik denk dat het verleggen van de entree al 'n hele hoop doet.
Overigens heb ik meestal 3 of 4 torens in gebruik als ik een ritje maak in MC. (dus 2 wanden), Meestal staat 1 grote wand uit. En draait men met 1 dubbele wand, en 2 kleine wanden in mijn beleving.
Heb 'm denk ik 2 jaar terug nog 1 keer meegemaakt dat alle torens gebruikt werden. Dat voelde een stuk epischer aan, zeker in combinatie met het lange rit programma. 't is jammer dat je bijna nooit een volledige volle rit hebt. Overigens vindt ik de rit zelf niet slecht hoor. Maar er kan wel meer uit gehaald worden wat betreft lichteffecten, en ook de voorshow. Het is allemaal een beetje gedateerd wat dat betreft.
En die acteurs, die schrikken stiekem ook meer mensen af dan dat ze mensen lokken. Haal die er alsjeblieft uit 😛