Robkuh84 Is het een idee dat we niet meer onze eigen mening over het wel of niet moeten aanpassen van dit soorten zaken hier vermelden?
Ik vind het een goed idee . . . maar ook een gek idee in deze.
De attractie bevat een stereotypering die stigmatiserend kan werken, denk dat iedereen het daar wel over eens is. Als er op dat moment wordt gesproken over een renovatie of een andere manier van aanpassingen van de attractie, dan is het toch ook logisch dat dit onderwerp naar voren komt. Als het onderwerp werd aangehaald bij de renovatie van de Python dan had het wat gek geweest, maar ergens snap ik hem nu wel.
En ik denk ook dat dergelijk discussies helpen bij de vorming van een mening, en waar ik eerst zoiets had van nee, ze moeten van die klassiekers afblijven zie ik nu wel in dat sommige dingen gewoon zullen moeten wijken voor iets anno nu. Ik zie hier nog wel een Carnaval Festival sausje overheen komen, en ik twijfel of iemand dat heel erg gaat vinden uiteindelijk.
Nu wel, want verandering is eng, maar als hij er een jaartje in de nieuwe vormgeving staat is bijna iedereen die hele discussie weer vergeten.