waar ik allemaal een beetje eng van wordt is, dat er bij een hoop gevallen van racisme geroep, het roepen meer van de niet gediscrimineerde mensen afkomt en, er dan gekeken wordt naar de "gediscrimineerde"als de boosdoener..
Er worden dingen aangehaald als black lives matter hier want, ze hebben het slecht.. True true dat geloof ik best.. Na het geval van George Floyd waren er een hele hoop mensen die vonden dat er echt iets moest veranderen.. maar als ze dan ondertussen winkels gaan plunderen van mede donkere mensen en blanke mensen gaan aanvallen want "blank is satan" dan roep je het ook wel een beetje over je heen op een gegeven moment.. Das het zelfde als de rellen in de steden de afgelopen tijd.. De winkels en horeca moeten open!! daarom demonstreren we hier!! uur later.. winkels geplunderd horeca gesloopt..
Er is de laatste jaren teveel geroeptoeter van iedereen en, niemand die er constructief wat mee doet behalve de eigen glazen in gooien..
in de pretpark wereld precies het zelfde.. Met zn alle in carnaval festival., hahaha nederlanders met klompen en kaas.. dikke duitsers met bier hahahah inboorlingen... OHH BOOEEEEEEE.. Het lijkt wel of discriminatie tegenwoordig alleen maar voor de anders gekleurde geldt.. je heet Mohammed dus je wordt niet uitgenodigd voor een sollicitatie. Hee een vrachtwagenchauffeur komt na zn 40ste ook niet meer aan de bak omdat de polen en bulgaren goedkoper zijn..
Solliciteren op je 55ste.. jonge stop er maar mee.. Zwanger? ach meid.. je hoeft niet te komen.. dat gezeik met deeltijd en zwangerschapsverlof hebben we helemaal geen zin in..
En zo kan ik nog wel even door gaan. Men moet stoppen met janken en constructief voor alle mensen gaan bouwen.. Maar dan zullen alle bevolkingsgroepen ook een stapje bij moeten zetten.
We moeten het allemaal doen. de tijd van vingertje wijzen en slachtofferrollen zijn nu wel een keer voorbij