Marvin Wat mij betreft doen ze de interviews na de race op zondag voortaan ook op die manier voor ze naar het podium gaan
Dat gaat hem denk ik nooit worden als ze met F1 weer terug willen naar het oude normaal. Voor nu zou het best leuk idee zijn, maar als ze terug willen naar dat de poorten opengaan en het publiek naar start-finish kan rennen om podium ceremonie bij te wonen, wordt zo'n interview wagen echt alleen maar een onnodig oponthoud.
Ik vind het wel by far de beste mogelijk die ze hadden voor de top 3 van de sprintrace met die krans voor de winnaar. Lekker nostalgisch ook, I like it. Al blijf ik van mening dat Lewis op vrijdag gewoon de pole-position had moeten krijgen, en dat winnaar van sprintrace die 'speed king award' krijgt (blijft een slechte naam maarja).
Sprintrace zelf: Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Race was niet verkeerd, maar die spanning van de kwalificatie was een stuk minder op vrijdag, en de spanning die er nu was op de zaterdag was voor mij nog niet van hetzelfde niveau.