laprikantan Dat ligt aan een aantal zaken, maar zijn wagen was gewoon ruk in afstelling.
laprikantan Ik snap niet waarom hij zo onderschat wordt.
Die twee zinnnen achter elkaar zijn wel opmerkelijk. Als hij echt op zijn plek zou zitten daar dan had hij, net als Hamilton, wel bij zijn engineers kunnen aangeven wat er ruk was aan die afstelling en wat hij wilde hebben aangepast. Ik snap het dat het niet allemaal 1-2-3 klaar is, maar hoe krijgt Hamilton het wel voor elkaar om een hork van een auto om te laten draaien tot een machine waar nog wel mee te racen is en krijgt Bottas het niet voor elkaar. Luistert het team niet naar hem, heeft hij een serieus probleem met zijn chassis, of weet hij zelf gewoon niet waar het verlies ligt?
En overleggen beide kanten van de garage op dat moment ook niet met elkaar? Bedoel, per rijder heb je toch een andere afstelling, de ene rijder wil iets meer overstuur en de ander iets meer grip op de achterbanden, maar dit verschil was erg groot. Dit was een Verstappen VS Albon verschil van 2020, en dat is toch iets dat we niet van Bottas gewend zijn.
In Monaco had Bottas echt hele dikke vette pech, maar hier miste hij het wel een beetje toch, dan mag je dat toch best aanstippen. In de kwalificatie is Bottas vaak echt heel sterk en scherp, maar in de races lijkt hij toch zaken te laten liggen, en ben wel benieuwd waar dat aan ligt.
laprikantan Dat zou juist de reden moeten zijn om te blijven kijken!
Tja, soms heb je ook sociale verplichtingen, heb uiteindelijk tegen 18H die herstart nog wel even semi-live teruggekeken omdat ik wel benieuwd was wat er gebeurde en welke keuzes (door de FIA) werden gemaakt. Interessant om te zien wat er tijdens die Red Flag periode gebeurde.