Wat een kwalificatie!
Toch wel fijn dat Max (en Perez) er toch wel lekker bij zitten, vooraf waren toch de verwachtingen dat Mercedes hier enorm in t voordeel zou zijn en ze aan de horizon zouden vertrekken, maar zowaar zou t morgen best nog een leuk gevecht kunnen worden, helemaal als Perez meteen een beetje druk op Hamilton kan zetten zodat Max wat ruimte krijgt.
Ben in ieder geval erg benieuwd voor naar de race!
Marvin En boven alles was het fijn dat er geen rare streken zijn uitgehaald en het gewoon op de baan uitgevochten wordt. Hopelijk is dat morgen ook weer zo!
Je kon al genoeg Lewis fans lezen die de tow maar oneerlijk vonden, dat zou niet moeten vonden ze 😆
RobH rood geel geel kunnen worden
Aangezien Max geen nieuwe geel meer heeft liggen betwijfel ik het.
Michael onsportief gedrag dat nooit bij deze sport heeft gehoord
Ik vind het beetje boe geroep nog wel mee vallen, tuurlijk hoort t er niet bij, maar het gaat een beetje heen en weer in beide kampen, niet geheel gek gezien de enorm intense strijd die we op de baan zien, je ziet t op de circuits, maar ook op social media, en zelfs het hele Britse offensief de afgelopen week, de strijd is gewoon een keer wat harder door de jarenlange dominantie van Mercedes en RedBull en Max die nu het tot op het laatste spannend weten te maken.
De sfeer die het "orange army" brengt wordt nog steeds door iedereen geroemd, en ik denk dat dat nog steeds het belangrijkste is onder de streep.
Dat mensen maar een andere hobby enzo moeten gaan zoeken etc is beetje sneu argument, alsof je jezelf verheven voelt boven andere fans.