The_Bullgod Ook al was het aan de kop niet echt enorm spannend.
Ik vond het nog best spannend. Ergens had ik toch de hoop dat Max wel een gat zou kunnen trekken met Hamilton van 7-10 seconden. Nu kroop het toch ook regelmatig naar de 1,5 seconden toe, dan zit je toch wel weer even met zweethandjes op de bank. Zeker omdat je van Hamilton wel al het standaard banden geneuzel en de zij zijn zo snel, ik kan het niet bijhouden verhaaltjes hoorde, maar vanuit de monocoque van Max was het opvallend stil.
Het was dan ook lastig oordelen of die 3-4 seconden gecontroleerd was van Max of dat hij er echt wel voor moest stampen!
Ik vond het een vermakelijk spektakel om te zien, prachtig ook hoe er op plekken werd ingehaald waar vooraf van was gezegd daar kan het helemaal niet en ook hoe lovend iedereen was over de fans en organisatie. Ik vond het een heerlijk weekend TV. Die extra uitzendingen F1 Café hadden van mij niet gehoeven op ziggo, maar de kleine nabeschouwingen bij de trainingen gaven toch best wat inzicht en leuke achtergronden!
Nee prima gelopen zo, prachtige 1e plek voor Max en hopelijk kan dit volgend jaar weer op deze manier!