Ik vond persoonlijk de poefjes heel erg mooi, de kleur gaat goed passen in mijn woonkamer na de verbouwing. Dat ze dat uit de Efteling komen is als liefhebber extra leuk toch?
De kaptafels, spiegels en lampen hoef ik persoonlijk ook niet in mijn interieur te hebben. Maar zouden in sommige andere interieur stylen wel prima passen, of wellicht in een meisjeskamer, zoals ik meerdere kopers heb horen zeggen.
Uiteindelijk zijn verre van alle meubels bij die kringloop beland, de meeste staan bij het afbraak en recycling bedrijf Van Rijswijk in Oisterwijk. Uiteindelijk heb ik daar nu mijn poefjes gekocht voor een zeer schappelijke prijs. Ook de badkamer set vond ik humor, met typische Efteling spreuken, en voor 25 euro een prima prijs. De badkamer set ga ik zelf een kleine opknapbeurt geven en dan passen ze prima in mijn badkamer. 🙂 Al snap ik dat het niet voor iedereen is, ik heb het geluk dat ik momenteel toch al mijn complete eerste eigen huis aan het inrichten ben en het ook daadwerkelijk kan gebruiken. 🙂
Gisteren om 9u was er nog voldoende voorraad, maar het ging hard:
En de Marktplaats link als iemand ze nog wil contacteren: https://link.marktplaats.nl/m1659828654