Jopo Of ben je het type dat alles gratis moet hebben om er positief op te kunnen reageren
Er zijn ook genoeg Europapark fans die met een roze bril naar dit park kijken. En ook al plaatsen ze een stuk stront, dan wordt het nog de hemel in geprezen. En ik krijg ook nu weer het idee dat er weer kromme dingen met de mantel der liefde worden bedekt.
Ik snap dat je niet alle feitjes goed kan hebben en dat er in ieder naslagwerk fouten zitten. Maar namen van achtbanen bij foto’s mis hebben, tijdlijnen omgooien. Dit had bij een editorial review eruit moeten worden gehaald. Zeker als je een premium product in de markt zet mag je verwachten dat er voldoende aandacht is voor de juistheid van de informatie.
luc136 en daarbij heeft een boek als dit een beperkte oplage waarmee de prijs ook oploopt
Is dit zo?
Dag 1 - boek was binnen no time uitverkocht
Dag 2 - boek weer beschikbaar later nog uitverkocht
Dag 3 - boek weer beschikbaar
En als ik nu kijk is het boek gewoon beschikbaar. Ik snap dat het aan het begin leek dat er een ”beperkte oplage” was maar het lijkt erop dat het meer een ”u vraagt wij draaien” en dan vind ik toch langzaam aan het stukje over exclusiviteit wel wegvallen.
Ik heb hem nog niet besteld, ik twijfel nog. En waarschijnlijk, als ik hem wil, haal ik hem zelf wel een keer op want die verzendkosten vind ik erg hoog en ik heb het idee dat het boek de komende jaren wel in EP verkocht gaat worden.