Dream_wizard rustdagen, Polen is een heel mooi land en heeft leuke steden en dorpen.
De Snezka bijvoorbeeld is een hele mooie bergketen met een enorm uitdagende wandeling, Wroclaw 1 van de mooiste steden van Polen en je kan een bezoek brengen aan Auschwitz.. Weet niet of je op die plekken al bent geweest, maar het is super leuk om het af te wisselen.
Helemaal mee eens! Krakow is bv heel leuk. Als ik de eerste post goed lees, wil je in maar tien dagen minimaal zeven pretparken doen die redelijk dagvullend zijn. Daarbij wil je ook nog een enorme afstand gaan rijden. Eindhoven-Energylandia-Tripsdrill-Eindhoven is ruim 2500 kilometer... Ik vraag me af hoe veilig je dan nog rijdt....
Bovendien is er meer in het leven dan pretparken: of je nou van steden of natuur houdt, beide liggen op de route! En een beetje afwisseling is ook leuk. Ik zou er dus meer tijd voor uittrekken, om het voor jezelf leuk én veilig te houden en om een veel toffere trip te hebben (en oké, en om in mijn ogen ook geen wereldvreemde pretparknerd te zijn 🤓 maar laat je daar vooral niet door leiden).