Zingo Vanavond om 19:00 kan je hem reserveren (tegen een fee van €4,-.). Ik ga zelf de full-pull reserveren ivm het anti-glare scherm. Maar dit is wel een mooi dingetje hoor gezien mijn steam library!
Marvin Het klinkt als een hip apparaat en ik heb best een flinke Steam library maar ik heb nog niet zoiets van die moet ik hebben naast mijn gaming desktop en Nintendo Switch 😃
Convival Ik ben weer eens gedetailleerd bezig geweest in Planet Zoo! Ieder karretje heeft 500 items en is flexi-colour 🙂
Hjalmar *blaast stof weg. Aangezien mijn werk mij weer volledig opeet met drukte heeft het even geduurd maar ik heb eindelijk soort van mijn eerste Planet Coaster project weten af te maken. Isla Nublar, wat zou er gebeuren als het daadwerkelijk een pretpark zou zijn. Inspiratie is opgedaan uit de boeken, parken, films en games. Dit was mij Covid-19 project in 2020 en het heeft tot dit jaar geduurd om het af te krijgen. Als eerst project welke ik ook in Planet Coaster heb gedaan ben ik best blij met het resultaat. Feedback mag natuurlijk altijd gegeven worden is meer dan welkom. Zie hieronder voor screenshots en voel je vrij om het te downloaden via Steam.
MrRC Hier een afbeelding van mijn Guardians of the Galaxy Cosmic Rewind coaster : (updated afbeelding 12-08-2022) Kort stukje video rotatie test op volle snelheid.