Gaat de 17e nog door? Misschien dat wij nog willen aansluiten.

17 november gaat zeker door, koopt iedereen zelf het kaartje? 14.30 uur als tijdslot!

Edit: ik heb mijn kaartje zojuist besteld!

• Maik vindt dit leuk.

Miesje en ik zijn van de partij! Zojuist twee kaartjes besteld voor 14:30 (die stond nog op 'quiet', 14:00 stond als 'busy').

Was als groep niet makkelijker geweest? 🙈 Ik heb de tickets voor @Yolande en mijzelf ook gereserveerd voor 14:30. Laten we wel eerst beneden verzamelen zodat we als groep naar boven gaan, anders zie je elkaar misschien wel niet eens..

ik heb kaartje besteld ik ben ook wel benieuwd na wat ik in engeland heb gehoord.
    Dus zie jullie dan ook zondag 17 november

19 dagen later

Marvin Wij zijn er afgelopen vrijdag geweest en man wat een toffe ervaring! Ik kan iedereen aanbevelen om langs te gaan bij Doloris. Ik ga natuurlijk niks spoilen want jullie moeten allemaal zelf gaan ontdekken hoe fantastisch het is om door het doolhof te dwalen. Overigens niet om de uitgang te vinden, maar om te ontdekken welke toffe kamer je na de volgende bocht gaat tegen komen. Op sommige momenten daagt het doolhof je ook echt uit om even uit je comfort zone te komen en een stapje verder te gaan om op die manier weer nieuwe dingen te ontdekken. Bijzonder is ook dat je het doolhof in gaat zonder je telefoon of horloge, zodat je het doolhof echt alleen ervaart (afgezien van toevallige passanten die ook rond aan het dwalen zijn) zonder besef van tijd of wat er buiten het doolhof gebeurt.

Ook ik was vandaag van de partij en blijf bij bovenstaande mening die ik enkele maanden geleden postte. Het is alleen wel jammer om te zien dat er hier en daar toch al het een en ander gesloopt is door de bezoekers. Kleine dingetjes gelukkig, maar toch. Maar het advies om het eens te gaan bekijken blijft staan!

(ik heb dit keer trouwens wel ook echt dingen gevonden die ik de vorige keer gemist heb! 😎)

Ik heb het ook heel erg genoten van wat er hier gebouwd is. Erg gaaf om te doen en zeker aan te raden

SpaceAce Idee is exact hetzelfde. Alleen Meow Wolf is afgaande op de filmpjes veel grootser opgezet.

2 jaar later