Denk dat dit de eerste kermis achtbaan die ik zag die verder ging dan een wilde muis op Recklinghause 2001. Na een meeting in Warner Bros Movie World in Germany gingen we met een clubje TP-ers nog even door naar de kermis. Het was een openbaring!
Ik vind het een prachtige verschijning, het is toch idioot dat je het überhaupt bedenkt om zoiets mee te nemen de kermis op (dat geld overigens net zo goed voor een Olympia Looping). Ik vond de box-track prachtig, de treinen en tuurlijk, er zaten best wat tikken in, en op de ene kermis was het erger dan op de andere, maar ik heb oncomfortabelere ritten gehad in de Euro Coaster dan in de Euro Star!
Ergens is het fijn dat de baan in Rusland in een park een semi permanente plek heeft gevonden, maar het blijft jammer dat het Rusland is geworden en niet ergens hier in de buurt! De baan wordt volgens mij wel gemist op de kermis, maar met 2 weken opbouwtijd en ruim een week afbreken voor 10 dagen kermis is het business model niet heel erg goed natuurlijk!