Flink balen dat we nét al 2 dagen weg waren uit Parijs, de uitnodiging voor dit event lag op de deurmat, maar het werk riep. Lijkt me onbeschrijfelijk om daar met 100 personen in een gesloten park te staan waar voor het eerst sinds Maart 2020 weer vuurwerk wordt afgeschoten. Benieuwd hoe lang het dagelijks door mag gaan, ze zijn ook in Frankrijk de maatregelen flink aan het aanscherpen dacht ik...
Jailsamer De voorganger Disney Dreams bestempelde menig fan inderdaad als beter, maar deze show is alles behalve slecht. Eigenlijk alleen het Beauty and the Beast stuk vind ik minder, voor de rest is het een spectaculaire en bombastische show. Wellicht dat ze dat stuk nog eerdaags vervangen voor een recentere film (net zoals ze bij Dreams na 2 jaar ook scenes vervingen). Waar de voorganger subtieler was is deze een stuk meer 'in your face.' Ik zelf van in de categorie: verandering van spijs doet eten, en was blij om na 5 jaar alweer een nieuwe show te zien. Dreams konden we inmiddels wel dromen 😉