Ziet er leuk uit.
Brick de Kikker heeft deze week weer een nieuw model utigebracht in zijn Brickheads reeks. Jopie, de otter uit Piraten in Batavia! 😎
Voor de mensen die graag een brickhead willen van hun favoriete figuur/mascotte kun je bij Brick de Kikker een DM sturen en hij zal verder voor je kijken.
inmiddels heeft hij de Bob nagebouwd! Wat een gaaf bouwwerk is dit!
Hij heeft weer wat nieuws verzonnen, een scene uit de Hollywood Tour van Phantasialand 🤣
Nog gaver is trouwens dat dit een modulaire set is waarmee je meerdere attracties aan elkaar kunt knopen. Want Area 51 uit Movie Park Germany komt er ook aan 😆
Marvin Achtbaankarretjes waren aardig, maar darkridescenes vind ik wel heeeeel tof hoor.
Vind het nieuwe model van Solaris zeker niet verkeerd.
Het is prijzig maar ben toch overstag gegaan, ben benieuwd hoe lang het duurt... Ik heb nu het. dwervelwind karretje. Jammer genoeg moest het wel bij vijf verschillende winkels en dat vond ik wat minder en het prijs verschil van verzenden
Dream_wizard dat vond ik wat minder en het prijs verschil van verzenden
Het wordt pas vervelend als je dadelijk alles binnen hebt en halverwege het bouwen erachter komt dat deeltjes niet geleverd zijn. 😅
Joell dat hoop ik niet...Ik ga eerst het uitzoeken en afstrepen per verkoper als dat lukt en bedankt voor de tip om daar op te letten.
Ik weet niet of iemand dit al gepost heeft, maar er is nog iemand anders die zulke modellen maakt, genaamd track_tap:
https://www.instagram.com/p/CLFMUg7Ay4C/?igshid=8dpvp7psmh5g
(Ik weet niet of de link naar behoren werkt)
Jasper nee de link werkt niet naar behoren. Maar zo kun je er ook komen:
Zo te zien is dat net een wat kleinere schaal dan waarop Brick de Kikker bouwt. Zitten wel ook hele gave modellen tussen.