Ik bouwde vroeger eigen miniatuur-attracties van karton en papier waarin dan legopoppetjes konden zitten. Soms was ik echt heel lang bezig met een attractie, want alles moest kloppen tot aan de nooduitgangen aan toe.
Waar ik het meest trots op was, was de attractie "Wolkentoren", gebaseerd op de Nickelodeon-serie Winx Club die toen erg populair was. Deze attractie was een indoor freefall tower, te vergelijken met de Tower of Terror. Een vrij heftig ding dus. Het verhaal volgde fee Bloom op haar missie naar heksenschool Wolkentoren om een gestolen scepter terug te veroveren. De wachtrij liep via een spookachtige entree via donkere gewelven en trappen richting een archief met daarin de banken waarin de bezoekers plaats konden nemen. Tijdens de rit waren er projecties en andere desoriënterende zaken te zien. Ik had zelfs voor iedere ruimte muziek bedacht, met twee leidende hoofdthema's, liedteksten en gesproken verhaalteksten. De buitenzijde was een groot kasteel met een hoge toren, de miniatuur was anderhalve meter hoog. Zowel aan de binnen- als aan de buitenkant had ik verlichting aangebracht met minilampjes. Ook de effecten (voornamelijk met spiegelfolie) werkten echt. Ik vond het erg gaaf, en ik had hem nog meegenomen toen ik op mezelf ging wonen, maar inmiddels is hij weg op een paar kleine details na die ik bewaard heb. Ik heb er jammergenoeg ook geen foto's meer van. Het enige wat ik nog heb is een concepttekening die ik twee jaar geleden achteraf nog eens getekend heb. Die heb ik ingelijst, en iedereen die die tekening ziet wil weten wat het is. Ik ben er nog steeds trots op, en in mijn hoofd zie ik nog steeds de route door het kasteel, hoe de rit gaat, en ik kan ook nog steeds de muziek terughalen. Ook daar kan ik jammergenoeg niets mee, want ik bespeel geen instrument, dus het zal zich voor altijd in mijn fantasie afspelen.