Wij gaan binnenkort met z'n 9en een dagje naar Phantasialand, en hiervoor hebben we een auto gehuurd, want dat scheelt qua kosten. We hebben die dag een verlengde Mercedes Sprinter beschikbaar. Echter is mijn vraag, hoe zit dat met parkeren bij Phantasialand? Zijn er speciale parkeerplaatsen voor lange voertuigen beschikbaar? Op de website zelf wordt ik niet veel wijzer. Op de normale parkeerplaats lopen hannessen mat zo'n grote bus is ook niet echt ideaal.

Ik hoor het graag!
Groetjes Lorenzo

Ik denk dat je dan welhaast bij de touringcars moet parkeren?

Niek Lorenzino-di-Medici ga inderdaad daar maar vanuit. Alleen bij de hoofdingang heb je redelijke parkeerplaatsen, de rest bij China en Mystery Castle is krap

• Alain heeft hierop gereageerd.

Je kunt met een Mercedes Sprinter de reguliere parkeerplaatsen op. Afhankelijk van het feit of het in 1 parkeervak past, of dat je er 2 nodig hebt, betaal je 1x het tarief of 2x het tarief. Dat is verder ter beoordeling van de medewerkers van de parkeerplaats. Even voor de volledigheid; de parkeerplaatsen zijn niet niet in eigendom van Phantasialand, maar van 2 externe partijen.

Aquaslide Nee. Bij Berlin parkeren is sowieso geen optie, dat is de medewerkersparkeerplaats.

Niek Nee, ook niet, dat is echt duidelijk alleen voor touringcars, alleen onder die voorwaarde mogen we het stuk grond daarvoor gebruiken.

Alain sinds wanneer is dit? Vorig jaar nog daar geparkeerd😬

• Alain heeft hierop gereageerd.

Aquaslide nou denk toch zeker al een jaar of 20. Dan heb je puur geluk gehad dat de verkeersdienst je over het hoofd heeft gezien.