Niek Ik had gehoopt op iets meer kwaliteit en 'duistere' toonzetting dan het cartoony batman-sfeertje dat we hier zien. Ook de twee bogen lijken nu bijzonder zinloos, ik had gehoopt dat dit nog onderdeel van een gebouw ofzo zou zijn. Logica ontgaat me een beetje.
Eftelflags Oei, als dat buiten blijft staan is het in dat klimaat precies na 2 jaar vergaan qua kleuren.
De foto lijkt me in de avond genomen te zijn en laat goed zien hoe de zon valt. Als het andersom geplaatst was had die muur nog nut gehad om de theming ietwat te beschermen tegen de zon.
Wel geeft de muur nu een beetje een achtergrond aan het karakter.
Maar om eerlijk te zijn: Veel meer theming dan dit verwacht ik niet qua niveau van theming. Het is genoeg om speciale elementen een "functie" te geven in het verhaal, maar verder zie ik niet direct in waarom het park deze baan wel zou gaan thematiseren. De beheerders (Is Six Flags niet nog steeds betrokken hierbij?) hebben weinig ervaring met immersieve attracties. Ik zou al heel blij zijn als er via theming wat extra headchoppers toegevoegd worden (buiten de speciale elementen).