Wie kent ze niet de standaard Spinning Coasters van Reverchon? Je vind ze op zo'n beetje elke kermis en er staan er ook een behoorlijk aantal in de verschillende pretparken. Reverchon heeft nu een aanpassing op de standaard layout verzonnen. Iedere achtbaan fan kan het het stuk met de twee grote drops en het rechts stuk ertussen inmiddels wel dromen. Dat is nu precies wat veranderd is, in plaats van die rechts stuk vind je hier namelijk een soort Horseshoe die Reverchon een Stall Turn noemt. Ook word het draaien van de gondels niet pas ingeschakeld wanneer je begint aan het tweede muis deel maar nog voor de bocht richting de daling van de Stall Turn zodat je hier al draaiend in gaat. Zie ook onderstaande video op de Facebook pagina van Reverchon.
Op zich vind ik het zelf eigenlijk een weinig spannende ontwikkeling omdat de rest van de baan zo weinig veranderd maar ik vraag me wel af of hierdoor niet ook bestaande achtbanen kunnen worden aangepast. Dat zou voor de variatie dan wel weer goed zijn.