The_Bullgod Jules Ik kreeg deze week mailtje dat de Amerikaanse stadiontour is uitgesteld tot 2021 en dat ze hopen - maar nog niet kunnen garanderen - dat alle shows nieuwe datum in zelfde stadion krijgen Dat was dus een vergelijkbaar mailtje als dat ze voor de Europese tour verstuurd hebben. Maar het is ze wel gelukt om alle shows te verplaatsen naar 2021 en op 1 na ook nog in hetzelfde venue. Ik denk dus dat het voor de Noord Amerikaanse shows ook wel goed zal komen.
Jules The_Bullgod Het grote probleem is dat vrijwel alle stadions in onzekerheid zitten over de nieuwe speelschema's van de National Football League. Er is sprake van dat de komende twee jaar de meeste sportseizoenen naar nieuwe data schuiven en met zo'n grote tour ben je toch al snel 3-4 dagen bezig in zo'n stadion. Daar komt bij dat bijvoorbeeld het gekozen historische stadion in Los Angeles op het punt stond om verbouwd te worden vanwege de Olympische Spelen over vier jaar en het vervangende nieuwe football-specifieke stadion is nog niet af. Ik heb dus wel mijn zorgen dat uitgerekend 'mijn' show misschien niet terugkomt of elders wordt gehouden (en ik wilde het heel graag in dat mooie stadion zien).
Dream_wizard The_Bullgod 1 van de beste concerten die ik heb gezien, Rammstein blijft goed, ik baal hard dat het nu niet doorgaat en we een jaar moeten wachten
Ricardo1987 ik denk niet dat veel mensen dit hier kunnen waarderen, maar ik vind het zooooo'n lekker nummer
WoStan Ik heb zo'n vermoeden dat vele hier niet bekend zijn met deze band, maar zo af en toe luister ik graag naar de groep 'Faun'. [
Jules Over hiphop gesproken. Deze track is de soundtrack van deze week. 🔥 And every day on evening news they feed you fear for free And you so numb you watch the cops choke out a man like me 'til My voice goes from a shriek to whisper, "I can't breathe"
Niek Af en toe is lekker fout ook wel lekker. En dit foute nummertje zou niet misstaan in een lekkere avond in een gayclub:
Renwan86 Ja sorry, ik ben opgegroeid met Samson dusja 😅 Beetje vreemde eend in de bijt in mijn playlist ook:
The_Bullgod Normaal had ik vanavond in Nijmegen in het Goffertpark gestaan bij Rammstein, maar helaas. Daarom maar als kleine troost nu maar spotify opgezet, met het Paris live concert, en vanavond maar de DVD laten knallen.
Renwan86 The_Bullgod De muziek was goed (natuurlijk want Rammstein) maar de beelden, pfff. Die kijk ik vrijwillig niet nog eens zeg maar
The_Bullgod Renwan86 Dat de montage van de beelden van dit concert zo verschrikkelijk irritant is begrijp ik. Ik ben er zelf ook niet echt over te spreken, maar goed. Maar wie weet zet ik dan vanavond toch maar een andere oudere Rammstein live dvd op. Die zijn qua montage stukken beter.
WoStan Renwan86 Ik heb dit hele concert op dvd (Rammstein live in Paris) . Hij is geregiseerd/ge-edit door Jonas Akerlund, die ook een aantal videoclips heeft geregiseerd. Er zitten betere stukken in de dvd, maar ik deel je mening. Het ziet er niet uit. Al deelt Rammstein die mening niet want ze hadden in 2019 nog aangekondigd dat ze weer met hem gaan samenwerken. 😉
Renwan86 The_Bullgod Dus het ligt niet aan mij, ik word zo zenuwachtig van die beelden. Volgens mij heeft Richard Z. Kruspe ook zijn ongenoegen ooit laten blijken
Jules The_Bullgod Maar wie weet zet ik dan vanavond toch maar een andere oudere Rammstein live dvd op. Die zijn qua montage stukken beter. Ik vind 't juist wel aardig dat ze een keer wat anders probeerden, want ze hebben al zoveel andere goeie traditionele concertvideo's op de markt. Berlin, Nice, New York.