Jules Voor wie dit weekend zich even lekker wil afreageren tijdens een workout. De nieuwe Deftones! (Album "Ohms" is uit sinds vandaag.)
Bas Gisteren Hole met Violet herontdekt, en snel aan m'n 90's playlist toegevoegd! Vandaag vooral druk met het nieuwe album van Public Enemy!
Marvin Mooi dat je dit soort dingen nu gewoon op Spotify vinden kan, voor wie eens wil luisteren wat er nu allemaal gezegd word terwijl je staat te wachten voor Matterhorn Blitz 😛
Jules Vorig jaar rond deze tijd nog live gezien: de iconische David Crosby. Wat mis ik concerten zeg.
Marvin Renwan86 Nee dat einde dan, prachtig 😂 Stuck on the wrong channel Like chained to a dead camel
The_Bullgod Hier knalt de Kink1500 uit de speakers al een paar dagen. De 1500 vetste alternative tracks ooit gemaakt.
HaantjeDeVoorste hier knalt helaas helemaal niets meer uit mijn Jamo C809 speakers .... mijn versterker heeft het loodje gelegd ... balen!
The_Bullgod De Top10 van de Kink1500 Lekker de hele week al de radio op standje burenruzie. Wat was het genieten. En het beste moet nog komen. https://kink.nl/nieuws/dit-is-de-kink-1500-2020
The_Bullgod De nieuwe tracks van System of a Down. Wat vet om na al die jaren eindelijk weer nieuwe muziek van hen te horen, ook al dienen deze tracks een goed doel, het beschermen van hun land van afkomst (Armenië) en hun cultuur.
Erik-zie-fei-king Dennis "in je neefie" is hun nieuwe hit, gehoord 2 dagen geleden? Top2000 materiaal🤣😜