Hinderik Dat snap ik, maar zoals ik gisteren al zei mist er nu toch echt teveel. Ik logde vandaag opnieuw in en kom eigenlijk tot de conclusie dat ik nu gewoon moet wachten tot mijn level en geld vanzelf hoog genoeg staan zodat ik op de bouw knop voor de volgende coaster kan klikken. En dat gaat zich steeds herhalen want alle nu bestaande coasters zijn gekoppeld aan het level, je maakt dus eigenlijk ook geen management keuzes. Je wacht gewoon tot je op het volgende item kan klikken i.p.v. ik ga nu voor een kleinere attractie om een completer park te hebben wat weer andere doelgroepen en dus meer bezoekers zou moeten aanspreken. Ook ik merk trouwens dat er van de winkelbevoorrading niks verdwijnt. Ik kan me niet voorstellen dat een park op de 800 bezoekers die het ontving niet een paar flesjes water kan verkopen.
Nogmaals, het idee vind ik heel tof en doe zeker zo voor. Maar overweeg eventueel toch even om het spel even offline te halen tot het wat verder af is. Anders loop je het risico dat mensen die nu afhaken misschien ook wel niet terug komen om te spelen als het wel verder gevorderd is.