Ik heb even de foto's goed bekeken en de website doorgespit waar naartoe wordt gelinkt in de tweet.
Volgens de website komen er in ieder geval 3 rollercoasters te staan in dit park.

Allereerst is er "The Shredder". Ik dacht eerst dat dit een Gerstlauer spinner was, zoals de gelijknamige spinning coaster in Nickelodeon Universe, maar toen ik wat beter keek, zag ik dat de voertuigen een Intamin design hebben zoals bijvoorbeeld Tornado in Bakken https://rcdb.com/4313.htm

De tweede is een Intamin halfpipe coaster, die we al kennen van de andere Nickelodeon parken. Projectnaam is "Mikey's Halfpipe", dus ook deze achtbaan krijgt een TMNT thema.

De derde achtbaan is in mijn ogen wel het meest interessant. De projectnaam is "Turbo Turtle Power" dus ook hier weer een TMNT coaster. Volgens de bron wordt het een gelanceerde coaster, daling van 43,5 meter, meer dan 100 km/h, 8 inversies en 1052 m aan track. Ook hier dacht ik dat het om een Gerstlauer ging, maar ik zat mis.

De dikke support palen zie je niet terug op Gerstlauer Euro-Fighters of Infinity Coasters. Dat komt omdat dit dus geen Gerstlauer track is, maar Intamin Blitz track.
In de conceptart is ook een blauwe achtbaan te zien, maar er is nog geen concreet trackdesign gegeven. Het lijkt een familieachtbaan te zijn. Daarnaast zie je beneden in de rechtehoek van de halfpipe coaster ook groene single rail track en iets van een voertuig. Maar ook dat kan ik nu niet zo plaatsen welke fabrikant dit zou zijn. Misschien de eerste Intamin single rail?
Ik ben erg benieuwd hoe dit project zal gaan ontwikkelen, zeker als er nog zo'n mooie Blitz coaster bijkomt 😃