Progress Wat is er vals aan mijn statement? Ik ontken toch niet dat extra testen nu nodig zijn? Ik zeg alleen dat het lastig uit te leggen is en dat dus beter zou moeten gebeuren. Overigens zou het natuurlijk ook best zo kunnen zijn dat de cijfers oplopen omdat mensen zich steeds minder aan de maatregelen houden.
Het gaat mij om het "zeker omdat dit vorig jaar niet nodig was"
Dit is een argument wat je nu ook vanuit de Club van Elf nu ziet opkomen a;s het argument waarom een andere aanpak niet nodig is.
"vorig jaar was alles veilig, en dat kan nu ook"
Buiten dat er voorbij gegaan wordt aan het feit dat we nu een andere variant hebben die dominant is zit je gewoonweg met het punt dat de "geen setting bekend" statussen in de zomer opliepen tot een dikke 60% van de gevallen. En zoals al vaker gemeld, door de vraagstelling van ons BCO ga je ook pretpark/terrassen nooit echt achterhalen.
Op zijn best gezegd kan je eigenlijk zeggen "we weten het eigenlijk niet" maar het zeggen "alles is veilig bij ons" is gewoonweg incorrect helaas.
Progress maar laten we eerlijk zijn: velen hier hadden al veel op de Efteling aan te merken vóór corona
T ding is, ik hoor het niet alleen hier, maargoed, ik vind dat de Efteling zeker op communicatie gebied het beter had kunnen aanpakken, en de controversiële dingen gewoon via de centrale lobbyclub had moeten regelen, dat had ze meer gesierd.
Joell Vind je het slecht als pretparkfan of als de gemiddelde burger?
Welk punt wil je maken?
En wat is een gemiddelde burger.... als je denkt dat de facebook comments van een bericht van TVL de gemiddelde burger weerspiegelen bijvoorbeeld kom je van een koude kermis thuis.
NR92 Zou het iets typisch Limburgs zijn 😅 ?
Hahaha, naja, Gaia geeft nog best wel aardige argumenten die op hun situatie van toepassing zijn die best logisch klinken, het is in iedergeval een beter onderbouwd verhaal dan van TVL.